F
i
t
n
e
s
s

Fitness σημαίνει φυσική κατάσταση. Οι προπονήσεις αυτές χαρίζουν δύναμη, αντοχή, ενέργεια και διάθεση για δράση!

Fitness

Ο όρος fitness χρησιμοποιείται για να περιγράψει τις προπονήσεις βελτίωσης της φυσικής κατάστασης του ατόμου όπως αυτή ορίζεται στο πεδίο της επιστημονικής κοινότητας.

“Είναι η ικανότητα του ανθρώπινου σώματος να βρίσκεται σε ετοιμότητα για να μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να λειτουργεί με δύναμη, χωρίς υπερβολική κόπωση και με περίσσεια ενέργεια. Αυτό του επιτρέπει να εμπλακεί σε οποιαδήποτε δραστηριότητα κατά την διάρκεια της ημέρας και κάτω από οποιαδήποτε κατάσταση άγχους – πίεσης.”

εγκυκλοπαίδεια Microsoft Encarta

Είναι προπονήσεις γενικής φυσικής κατάστασης κινούμενες σε τέσσερις βασικούς άξονες:

  • Λειτουργικότητα των ασκήσεων ( συνδυαστικές ασκήσεις, συνεργασία μυϊκών ομάδων, προσομοίωση κινήσεων της καθημερινότητας)
  • Καρδιαναπνευστική επιβάρυνση σε ποικίλες εντάσεις
  • Μυϊκή ανάπτυξη με διάφορα μέσα
  • Καύση λιπώδους ιστού

Τα προγράμματα fitness πραγματοποιούνται με τη χρήση ποικίλων μέσων και μεθόδων προσαρμοσμένων στο βασικό στόχο της κάθε προπόνησης. Στόχος μας γενικότερα είναι η ισορροπημένη εκγύμναση του σώματος με τη συμμετοχή όλων των μυϊκών ομάδων και τη συνεργασία αυτών εξασφαλίζοντας τη λειτουργικότητα των ασκήσεων.

Μεταβολικές προπονήσεις με ποικιλία οργάνων, προσαρμοσμένες στο βασικό στόχο που είναι η ενεργοποίηση του μηχανισμού καύσης λίπους.
Κυκλική προπόνηση ή προπόνηση σταθμών. Πρόγραμμα κατάλληλο για όλους ιδανικό για γράμμωση και καύση λίπους.
Διαλειμματική άσκηση υψηλής έντασης ιδανική για βελτίωση φυσικής κατάστασης και άσκησης του καρδιοαναπνευστικού συστήματος.
Προπονήσεις καρδιοαναπνευστικής επιβάρυνσης σε υπομέγιστες εντάσεις. Κατάλληλο για όλους καθώς η ένταση προσαρμόζεται στις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες του ασκούμενου.
Αερόβιο πρόγραμμα καύσης λίπους.
Προπόνηση με χρήση μπάρας (τεσσάρων ή πέντε κιλών) και λάστιχων. Κύριος στόχος είναι η ενδυνάμωση και η προσαρμογή σε αναερόβια κυρίως άσκηση σε υπομέγιστες εντάσεις.
Προπόνηση τεσσάρων τετράλεπτων σε ρυθμό Tabata (20sec άσκηση και 10sec διάλειμμα). Οι HIIT ( High Intensity Interval Training ) είναι προπονήσεις πολύ υψηλής έντασης, απευθύνονται σε άτομα γυμνασμένα και είναι ιδανικές για καύση λίπους και καρδιαναπνευστικές προσαρμογές.
Προγράμματα γενικής φυσικής κατάστασης με κύριο προπονητικό μέσο το τρέξιμο σε συνεχόμενη ή διαλειμματική μορφή και ποικίλες εντάσεις. Οι Προπονήσεις πραγματοποιούνται στο Ο.Α.Κ.Α. υπό την καθοδήγηση Καθηγήτριας Φυσικής Αγωγής με ειδικότητα στον Κλασικό Αθλητισμό (Δρόμους).