F
i
t
n
e
s
s

Fitness σημαίνει φυσική κατάσταση. Οι προπονήσεις αυτές χαρίζουν δύναμη, αντοχή, ενέργεια και διάθεση για δράση!

Fitness

Ο όρος fitness χρησιμοποιείται για να περιγράψει τις προπονήσεις βελτίωσης της φυσικής κατάστασης του ατόμου όπως αυτή ορίζεται στο πεδίο της επιστημονικής κοινότητας.

“Είναι η ικανότητα του ανθρώπινου σώματος να βρίσκεται σε ετοιμότητα για να μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να λειτουργεί με δύναμη, χωρίς υπερβολική κόπωση και με περίσσεια ενέργεια. Αυτό του επιτρέπει να εμπλακεί σε οποιαδήποτε δραστηριότητα κατά την διάρκεια της ημέρας και κάτω από οποιαδήποτε κατάσταση άγχους – πίεσης.”

εγκυκλοπαίδεια Microsoft Encarta

Είναι προπονήσεις γενικής φυσικής κατάστασης κινούμενες σε τέσσερις βασικούς άξονες:

  • Λειτουργικότητα των ασκήσεων ( συνδυαστικές ασκήσεις, συνεργασία μυϊκών ομάδων, προσομοίωση κινήσεων της καθημερινότητας)
  • Καρδιαναπνευστική επιβάρυνση σε ποικίλες εντάσεις
  • Μυϊκή ανάπτυξη με διάφορα μέσα
  • Καύση λιπώδους ιστού

Τα προγράμματα fitness πραγματοποιούνται με τη χρήση ποικίλων μέσων και μεθόδων προσαρμοσμένων στο βασικό στόχο της κάθε προπόνησης. Στόχος μας γενικότερα είναι η ισορροπημένη εκγύμναση του σώματος με τη συμμετοχή όλων των μυϊκών ομάδων και τη συνεργασία αυτών εξασφαλίζοντας τη λειτουργικότητα των ασκήσεων.

Μεταβολικές προπονήσεις με ποικιλία οργάνων, προσαρμοσμένες στο βασικό στόχο που είναι η ενεργοποίηση του μηχανισμού καύσης λίπους! Συνδυάστε τις προπονήσεις με τη σωστή διατροφή υπό την καθοδήγηση της διαιτολόγου μας και δείτε το σώμα σας να μεταμορφώνεται, την υγεία σας να βελτιώνεται θεαματικά και την ενέργειά σας στα ύψη!
Προπονήσεις εστιασμένες στο κάτω μέρος του σώματος, δίνοντας έμφαση στην ενδυνάμωση και γράμμωση μηρών και γλουτών. Αποκτήστε δυνατούς και όμορφους γλουτιαίους και γραμμωμένους μηρούς μέσα από τα πιο απολαυστικά προγράμματα fitness!
Crossfit προπονήσεις με στόχο την ανάπτυξη μυικής μάζας μέσα από ποικιλία W.O.Ds ( work out of the day) για εκείνους που αγαπούν το crossfit, τη μυική διάπλαση και θέλουν την αδρεναλίνη στα ύψη!
Προπονήσεις καρδιοαναπνευστικής επιβάρυνσης με χρήση ιμάντων σε υπομέγιστες εντάσεις. Κατάλληλο για όλους καθώς η ένταση προσαρμόζεται στις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες του ασκούμενου!
Η πιο συναρπαστική και αποτελεσματική μέθοδος προπόνησης που έχετε δοκιμάσει! Το CrossFit είναι η προπόνηση με τις γρηγορότερες αερόβιες και αναερόβιες προσαρμογές από κάθε άλλη μορφή προπόνησης που στοχεύει στην βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασκούμενων. Συμμετέχοντας σε ένα πρόγραμμα CrossFit πετυχαίνετε την βελτίωση των δέκα χαρακτηριστικών του οργανισμού σας, τα οποία ορίζουν την έννοια της καλής φυσικής κατάστασης και υγείας: ακρίβεια, ισορροπία, συντονισμό, ευκαμψία, καρδιοαναπνευστική αντοχή, ταχύτητα, ευλυγισία, ισχύς, αντοχή και δύναμη. Η προπόνηση CrossFit είναι κυρίως προπόνηση υψηλής έντασης αξιοποιώντας λειτουργικές κινήσεις δανειζόμενες από άλλα αθλήματα (ενόργανη γυμναστική, στίβος, κωπηλασία, ποδηλασία, άρση βαρών κ.α.). Μια προπόνηση CrossFit (WOD Work Of the Day) δεν είναι ποτέ ίδια με την προηγούμενη που όμως πάντα θα σας ζητάει να δώσετε τον καλύτερο εαυτό σας εθίζοντας σας σε έναν πιο έντονο και δραστήριο τρόπο ζωής.
Διαλειμματική άσκηση υψηλής έντασης ( High Intensity Interval Training) ιδανική για βελτίωση της φυσικής κατάστασης και του καρδιοαναπνευστικού συστήματος. Βιώστε τα οφέλη των διαλειμματικών προπονήσεων!
Προπόνηση τεσσάρων τετράλεπτων σε ρυθμό Tabata (20sec άσκηση και 10sec διάλειμμα). Οι HIIT ( High Intensity Interval Training ) είναι προπονήσεις πολύ υψηλής έντασης, απευθύνονται σε άτομα γυμνασμένα και είναι οι ιδανικότερες για καύση λίπους και καρδιαναπνευστικές προσαρμογές. Παρά το σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα που απαιτείται με το Cross Tabata Fat Loss μπορείτε να διπλασιάσετε την αποτελεσματικότητα της διαδικασίας καύσης του λίπους αυξάνοντας τον βασικό μεταβολισμό.
Το σύστημα TRX, γνωστό ως Total Resistance eXercise, είναι μια ειδική μέθοδος προπόνησης με ιμάντες και στοχεύει στην ανάπτυξη της δύναμης των μεγάλων μυικών ομάδων αλλά και των σταθεροποιών μυών της σπονδυλικής στήλης. Αξιοποιώντας την βαρύτητα δίνεται η δυνατότητα στον ασκούμενο να επιλέξει την ένταση της άσκησης ανάλογα με το επίπεδο της φυσικής του κατάστασης. Η προπόνηση TRX Strength & Balance έχει πολλά κοινά στοιχεία με το Pilates, κυρίως λόγω της αναγκαίας σταθεροποίησης του κορμού για την ασφαλή επίτευξη των ασκήσεων. Το πρόγραμμα TRX Strength & Balance συμβάλλει στην ολοκληρωμένη εκγύμναση του σώματος, την βελτίωση της ισορροπίας και ενδυναμώνει ειδικά και εστιασμένα στο κέντρο του κορμού. Είναι ιδανικός τρόπος προπόνησης για όλους.
Crossfit Fat Loss προπονήσεις υψηλής έντασης με συνδυασμό αναερόβιας και αερόβιας άσκησης προκειμένου να ενεργοποιήσουμε στο μέγιστο το μηχανισμό καύσης λίπους! Η μεγάλη ποικιλία των ασκήσεων (οι οποίες ταξινομούνται σε τρεις κατηγορίες: Αερόβιες ασκήσεις- ασκήσεις με βάρη και ασκήσεις με το βάρος του σώματος) μας δίνουν τη δυνατότητα να δημιουργούμε διαρκώς μεταβαλλόμενα προγράμματα, προσεγγίζοντας τον επιδιωκόμενο στόχο με διάφορους τρόπους, διατηρώντας ταυτόχρονα το ενδιαφέρον των ασκούμενων σε υψηλό επίπεδο.