T
R
X

Προπόνηση με ιμάντες. Ενδυνάμωση, γράμμωση και καύση λίπους εύκολα και ακίνδυνα με τη χρήση του βάρους του σώματος!

TRX

Προπόνηση με ιμάντες. Στις προπονήσεις αυτές πέρα από την άσκηση χρησιμοποιείται και το βάρος του σώματος ως παράγοντας ρύθμισης του επιπέδου δυσκολίας. Ανάλογα με την κλίση και τη γωνία σώματος-εδάφους την οποία θα επιλέξει ο ασκούμενος ορίζει τη συνιστώσα του βάρους του με την οποία θα δουλέψει ως αντίσταση στην κίνησή του.

Οι προπονήσεις αυτού του είδους επιφέρουν ουσιαστική ενδυνάμωση, μυϊκή ανάπτυξη, γράμμωση και αντοχή στη δύναμη των μυών.

Προπόνηση με ιμάντες σε συνδυασμό με αερόβια διαλείμματα ώστε να επιτευχθεί καύση λίπους και συμμετοχή του καρδιαναπνευστικού συστήματος σε εντάσεις τέτοιες που επιφέρουν τη βελτίωση της λειτουργίας του.
Το πρόγραμμα αυτό διαμορφώνεται χρησιμοποιώντας συγκεκριμένο χρόνο μυϊκής επιβάρυνσης και τεχνική προσαρμοσμένη στις αρχές της μεθόδου pilates. Με τον τρόπο αυτό καλλιεργούνται οι βασικές κινητικές δεξιότητες της δύναμης και της ισορροπίας του σώματος.